Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hra využívající projekce na dotykový stůl
Kovaľan, Patrik ; Hradiš, Michal (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Táto práca je o využití interaktívneho stola ARTable pre hranie kartovej hry Poker. Výsledkom práce je aplikácia, ktorá je premietaná na plochu stolu a ovládaná pomocou dotykovej plochy. Medzi komponenty tohto systému patri aj robotická ruka , kamera, dotykova plocha a projektor. Robotická ruka je zodpovedná za premiestňovanie kariet. Kamera karty skenuje a zobrazuje na hraciu plochu. Aplikácia slúži na prepojenie digitálneho a reálneho sveta. 
Add-On instrukce a Faceplate pro Dobot
Novák, Radim ; Foukal, Roman (oponent) ; Štohl, Radek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá průmyslovým stacionárním robotem Dobot Magician. První část práce se věnuje teoretickým informacím o těchto robotech, seznamuje čtenáře s různými druhy robotů, s jejich výhodami, nevýhodami a jejich uplatněním v průmyslu. Druhá část práce je věnována praktickým výstupům této práce, tedy hardwarovým návrhem, softwarovým řešením, návrhem vizualizace a demonstrační úloze.
Průzkum trhu s robotickými rukami
SWACZYNA, Jakub
Tato bakalářská práce má za úkol seznámit čtenáře s problematikou a trhem robotických paží. Její součástí je přehled robotických systémů, jejich rozdělení a využití. Představeny budou základní typy robotů a jejich kinematický popis. Ve druhé části budou podrobněji představeny jednotlivé části robotických rukou zodpovědné za jejich správnou funkci a potřebné k výkonu pracovních aplikací. Třetí část práce představuje některé ze společností, které můžeme najít na světovém trhu s robotickými pažemi, v práci bude stručně představeno jejich zázemí, historie, ale hlavně nabídka a produkty.
Hra využívající projekce na dotykový stůl
Kovaľan, Patrik ; Hradiš, Michal (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Táto práca je o využití interaktívneho stola ARTable pre hranie kartovej hry Poker. Výsledkom práce je aplikácia, ktorá je premietaná na plochu stolu a ovládaná pomocou dotykovej plochy. Medzi komponenty tohto systému patri aj robotická ruka , kamera, dotykova plocha a projektor. Robotická ruka je zodpovedná za premiestňovanie kariet. Kamera karty skenuje a zobrazuje na hraciu plochu. Aplikácia slúži na prepojenie digitálneho a reálneho sveta. 

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.